Subject: N22170: NOTAM A2250/24 väljastatud (ID:22170)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 13:27:37 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22170 alusel, mis saabus meile 04-09-2024 
09:58, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2250/24
(A2250/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/008/5847N02303E007 A)EEKA 
B)2409080700 C)2409081500 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2401B ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 584120N 0230421E - 584529N 0225350E - 
585002N 0225426E - 585057N 0231118E - 584719N 0231122E - 584120N 0230421E. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5010296. 
F)SFC G)700FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.